fredag 5 februari 2010

Nattuggla 03.34


För lite vettigt gjort under den vakna tiden gör att jag inte kan komma till ro eller tillåta mig själv att lägga mig till sängs för att njuta av sömnen och drömmens lättja. Så nu sitter jag halvfyra på morgonen och pillar mig mellan tårna och funderar över arbetsprover till konstfack. Känner jag mig själv rätt kommer det inte ske i år för de har inlämning i början av Mars och det kommer jag aldrig att hinna med hur mkt jag än sliter med det och annat skolarbete. Jag känner mig lat, mkt lat och som en väldigt dålig människa idag.

Den senaste tiden, 2 månaderna har jag varit lätt nedstämd konstant, jag är lite rädd för att människor i min omgivning ska tröttna på att se mig, vem vill umgås med någon som ser ut att gå sönder på ytan. Det kommer bli bättre till sommaren när jag inte längre behöver sitta inlåst i stan, men dit är det många dagar kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar